MOTOARE NOI
MOTOARE NOI

MOTOARE NOI

Solutii complete pentru motoare si piese de schimb pentru motor.
Importam si distribuim piese de schimb OE si OEM pentru cele mai cunoscute marci de vehicule comerciale (Man, Mercedes, Iveco, Daf, Volvo, Renault, Scania), vehicule de transport persoane (Setra, Irisbus, Neoplan, Renault, BMC, Isuzu, etc) si semiremorci (Koegel, Schimtz, etc).
MOTOARE NOI
Motor complet
Motor complet
Este un LONG BLOCK care contine in plus sistemul de injectie, turbosuflanta, anexe ,distributie.
BLOC MOTOR AMBIELAT
BLOC MOTOR AMBIELAT
SHORT BLOCK: Bloc motor, arbore cotit,ansamblu piston-camasa si cuzineti.
MOTOR SEMICOMPLET
MOTOR SEMICOMPLET
LONG BLOCK: Motor ambielat + chiulasa completa si baie de ulei

MOTOARE NOI


Alături de vehiculele cu combustibil alternativ, cum ar fi cele electrice și cele hibride, mașinile cu motor diesel vor rămâne pe piață încă mulți ani de acum înainte, ca o opțiune bună și viabilă pentru potențialii cumpărători. Orașe mari, precum Madrid și Paris au făcut propuneri de interzicere a mașinilor diesel vechi începând cu 2025. În București a existat în 2019 o inițiativă de interzicere a mașinilor sub EURO 2 (inclusiv) în centrul orașului, însă nu a rezistat mai mult de câteva luni. A fost practic anulată înainte de a fi pusă în aplicare. Orașele care iau măsuri vor permite totuși circulația vehiculelor cu motoare cu tehnologie EURO 5 (și mai recentă), recunoscând că mașinile diesel moderne sunt vitale pentru economia UE. Așadar, este posibil ca mașinile cu motor diesel vechi și poluante să fie interzise în din ce în ce mai multe orașe europene. Unele țări sunt încă în stadiile incipiente ale discuțiilor cu privire la eliminarea treptată a motoarelor pe benzină și diesel, în timp ce altele și-au asumat în scris acest lucru. Comisia Europeană a propus ca până în 2035 să fie interzisă vânzarea de mașini noi echipate cu motoare termice. Cu toate acestea, rămâne de văzut dacă și în ce măsură se va aplica această interdicție, deoarece multe țări (printre care și România) nu s-au angajat încă în astfel de demersuri. Mai mult, sunt și mulți producători (inclusiv Renault, Volkswagen, Toyota sau BMW) care nu s-au angajat să oprească producția de motoare noi pe benzină și diesel.

AECC - Association for Emissions Control by Catalyst - se angajează pe deplin față de obiectivele UE în materie de climă, care urmăresc să obțină o reducere cu 90% a cheltuielilor legate de transport. emisiile de gaze cu efect de seră până în 2050, așa cum se prevede în Pactul verde european 1. Viziunea AECC2 pentru curat, eficient, mobilitatea convenabilă și accesibilă este pe deplin aliniată cu obiectivul Comisiei Europene privind clima.

În acest context, intervine o dilemă pentru mulți posesori de auto. Să cumpere mașină nouă sau să înlocuiască motorul mașinii cu un motor nou? O opțiune viabilă este înlocuirea motoarelor vechi cu motoare noi, mai puțin poluante. Realitatea este că mașinile din prezent pot avea mai multe probleme decât cele din trecut, chiar dacă au mai multă tehnologie și sunt mai scumpe. De obicei, motorizările din prezent sunt mai pretențioase atunci când vine vorba de întreținere. Una dintre cele mai mari probleme fiind distribuția. Dacă lanțul de distribuție se rupe, mașina are nevoie de un alt motor nou sau din dezmembrări.

Atenție, însă! Dacă se înlocuieşte motorul unui autovehicul, este necesară prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificării cărţii de identitate. Dacă se montează un motor identic cu cel anterior, adică unul care are acelaşi cod motor cu cel menţionat în cartea de identitate, în această situație, R.A.R. verifică doar aspecte legate de fixarea noului motor, dacă au fost păstrate elementele pentru reducerea poluării (catalizator, sonda lambda etc.) şi se realizează testul de poluare specific unei inspecţii tehnice. Dacă se montează un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar în cazurile în care noul motor are performanţe mult diferite faţă de cel iniţial (putere mai mare, configuraţie diferită care presupune reamplasarea suporţilor motorului etc.) se efectuează probe specifice în cadrul Laboratorului de încercări pentru securitate rutieră al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, pentru noua configuraţie.